Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.17 Build 8 Final نام یکی از بی رقیب ترین نرم افزار مدیریت حرفه ایمی باشد. به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند. این نرم افزار بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. با استفاده از تکنولوژی استفاده شده در این نرم افزار ، سرعت دانلود یک فایل تا 500 درصد افزایش پیدا کرده و فایل در کمترین زمان ممکن دانلود می شود. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار میتوان به قابلیت مشخص کردن تعداد تکه تکه کردن فایل ها تا 16 قسمت ، قابلیت Resume کردن فایل ای دانلودی و دانلود در زمان دیگر ، پشتیبانی از انواع مختلف فرمت فایل ها و اضافه کردن فرمت دلخواه به آن ، سازگاری با مروگر های مختلف از جمله Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 ، پشتیبانی از پروتکل ها HTTP, FTP, MMS و HTTPS ،قابلیت تعیئن زمان شروع و پایان دانلود و بسیاری دیگر اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را به همراه دیگر ویزگی های ان مشاهده نمائید.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 15:17 | نویسنده : محمد احسان |

Ashampoo WinOptimizer

Ashampoo WinOptimizer 10.02.05 نام یکی دیگر از نرم افزار شرکت نرم افزاری Ashampoo می باشد که جهت بهینه سازی و پاکسازی ویندوز مورد استفاده قرار میگرد. نسخه جدید این نرم افزار تغییرات کلی از نظر ابزار و بهین هسازی و ... داشته است که در عین خود قابل توجه می باشد. با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی ریجستری وندوز خود را بهینه سازی و پاکسازی کرده و سرعت سیستم خود را بصورت قابل توجهی افزایش دهید. این نرم افزار با فراهم کردن محیط ساده و کاربر پسند این امکان را به کاربر داده است که عملکرد ابزار ها را به اسانی متوجه شده و بسته به نیاز های خود از انها استفاده نماید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارا بودن ابزار یکپارچه سازی ، امکان پاکسازی درایو ها ، بهینه سازی ریجستری ، افزایش سرعت ویندوز تا 500 درصد ، مدیریت Startup ، مدیرتی و بهین هسازی نرم افزار های نصب شده ، مدیریت اتصالات اینترنت، مسدود سازی ای پی ها اسپم ، نمایش اطلاعات سیستم ، آنالیز سیستم و رفع خاطاهای موجود و احتمالی ، امکان پشتیبانی گیری از اطلاعات و .... اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وبلاگ بازی کامپیوتری دانلود نمائید.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 2 تير 1392برچسب:نرم افزار,نرم افزار بهینه ساز,نرم افزار کاربردی,نرم افزار اینترنت, | 23:54 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود PGWare Throttle 6.10.8.2012 نرم افزار افزایش سرعت اینترنت
Throttle یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه افزایش سرعت اینترنت می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است به آسانی می توانید سرعت دریافت و ارسال اطلاعات در اینترنت را افزایش دهید. در واقع این نرم افزار بصورت خودکار تنظمیات مربوط به مودم را انجام داده و حتی سبب می شود تا بتوانید صفحات وب را سریعتر از هر زمان دیگری بارگذاری کنید و یا این برنامه را در شبکه های محلی نیز می توانید مورد استفاده قرار دهید. این نرم افزار بیشتر می تواند برای افرادی مفید باشد که از اینترنت Diad Up استفاده می کنند و در زمان اتصال به اینترنت بصورت مداوم دیسکانکت می شوند. زیرا شما می توانید پس از نصب این نرم افزار بدون هیچگونه قطعی اقدام به مبادله اطلاعات کنید و دیگر مشکلات قطع شدن را نداشته باشید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد. این نرم افزار می تواند از تمامی پهنای باندی که در زمان اتصال می توانید از آن استفاده کند را مورد استفاده قرار می دهد و همین امر سبب می شود تا بتوانید با سرعت بالاتر اقدام به دانلود فیلم , موزیک و دیگر اطلاعات مورد نیاز کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, | 14:18 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود HiDownload Platinum v7.998 نرم افزار دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئو
در این پست  قصد داریم تا نرم افزار HiDownload Platinum را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار، ابزاری است بسیار پرکاربرد برای دانلود انواع فایل های مالتی مدیا اعم از صوتی و تصویری در اینترنت. این نرم افزار با پشتیبانی از پروتکل های MMS, RTSP, RTMP, HTTP به شما این امکان را می دهد که با داشتن تنها لینک ویدئو مورد نظرتان و یا ورود به سایت های اشتراک ویدئو هر فایل تصویری یا صوتی را که بخواهید دانلود کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به پشتیبانی از انواع فرمت های ویدئویی و صوتی و نیز داشتن ابزارهای مدیریتی مانند توقف موقت در هنگام دانلود، تغییر سرور و ... بر روی فایل های در حال دانلود اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, | 22:50 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود Simpo PDF to Word v3.5.1.0 نرم افزار تبدیل پی دی اف به ورد
در این پست  قصد داریم تا نرم افزار Simpo PDF to Word را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این برنامه همانطور که از نام ان پیداست ابزاری است برای تبدیل اسناد الکترونیکی PDF به Word. این نرم افزار کاملآ مستقل می باشد یعنی شما برای تبدیل فایل های مورد نظرتان نیازی نیست که حتمآ نرم افزار Microsoft Word یا Adobe Acrobat را در سیستم خود نصب داشته باشید. همچنین این برنامه قادر است تا تمام محتویات یک فایل PDF اعم از تصاویر، متن، طرح ها و ... را بدون هیچ گونه تغییری و مانند فایل اولیه، در فایل Word ذخیره نماید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, | 21:59 | نویسنده : محمد احسان |

دانلود Offline Explorer Enterprise v6.4.3842 نرم افزار مرورگر افلاین
در این پست قصد داریم تا نرم افزار Offline Explorer Enterprise را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. با استفاده از این نرم افزار میتوان به صورت آفلاین وب گردی نمود. در واقع این نرم افزار یک مرورگر آفلاین است که شما با استفاده از آن هر سایتی را که بخواهید می توانید به صورت کامل در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا هر زمان که به آن احتیاج داشتید بتوانید کارهایی از قبیل مشاهده و یا ویرایش را، روی وب سایت مورد نظر انجام دهید. این برنامه قادر است تا سایت های Web, FTP, HTTPS, MMS, PNM و RTSP را به صورت کامل ذخیره کند. همچنین هیچ نوع محدودیتی برای ذخیره سازی سایت ها وجود ندارد و شما تعداد بی شمار سایت را میتوانید در کامپیوترتان ذخیر کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, | 21:47 | نویسنده : محمد احسان |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
  • لوک پستیو
  • مرکز فروش لینک